sâmbătă, 17 octombrie 2015

The Autumn Book Tag

Buna seara,dragi cititori!

Azi am descoperit o noua blogerita, foarte talentata in opinia mea si de la ea am preluat si eu acest...Tag.
Intr-adevar,  toamna e frumoasa, cu toate ca chiar nu se numara printre anotimpurile mele preferate....
Sa incepem!

1.Ce iti place cel mai mult la anotimpul toamna?
Culorile?As putea spune asta, dar avand in vedere ca e octombrie si copacii sunt in verzi ca-n vara....Sar peste acest detaliu.
Sa vedem.Imi place toamna pentru ca...HALLOWEEN.Dupa cum am mai spus, imi place Halloweenul foarte mult(de aici pasiunea mea pentru filmele de groaza).
Imi place toamna pentru ca e un inceput de renastere...Imi place toamna pentru ca imi pot trai iubirea alaturi de must.:)

2.Ce carti din biblioteca ta iti amintesc de inceperea scolii?
Hmm..Pai, cand vad o carte ma gandesc in general la scoala, asa ca, cam toate.Dar in special "Dumbrava Minunata" si "Povesti Nemuritoare"...

3.Arunca o privire in biblioteca si alege o carte care are pe coperta ceva ce-ti aduce aminte de toamna.
"Baiatul Saman" de Caroline Pitcher? Are pe coperta ciupercute:)))

4.Un roman misterios,care sa tina de cald in zilele friguroase?
Pai..."Surprizele Vietii" de Danielle Steel si "Panza lui Charlotte" de E.B.White.

5.Un film vizionat aceasta toamna?
Pfff...Am vazut multe filme, mi-e greu sa aleg.Dar cred ca voi alege "Crimson Peak".

6.Dintre cartile care urmeaza sa apara in acest anotimp, care te intereseaza cel mai mult?
Pai mi-ar placea la nebunie sa citesc cartea "Crimson Peak"(am auzit ca va aparea) si The maze runner.

7.Numeste un film care va aparea in aceasta toamna si pe care il asteptai de mult timp.
Crimson peak.

8.Pune o poza cu trei carti pe care vrei sa le citesti in aceasta toamna.

                                                Aceasta a fost ultima intrebare a tag-ului!O nominalizez mai departe pe Daria de la "Cartile Noptii",pe Simina de la "Simina's books" si pe Ana de la Arta Fotografiei.
                                             Muaaah!:*Ne vedeeeem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu