sâmbătă, 17 octombrie 2015

The Coffee Book Tag

Buna ziua,dragii mei!:*
Am fost nominalizata de Daria de la "Cartile noptii" pentru Coffee Book Tag.
Sincera sa fiu, a trebuit sa ii cer cateva indicatii si sfaturi pentru ca la inceput, nu m-am prea prins despre ce este vorba si nu aveam nici cea mai mica idee ce trebuia sa fac.
Sa nu ne mai lungim,si sa incepem:




1.Cafeaua neagra:O carte in care intri cu greu, dar care dispune de multi fani.
 Pentru mine,este cu siguranta "Twilight".Nu am avut rabdare sa citesc mai mult de treizeci de pagini si trebuie sa recunosc, filmul mi-a placut de zece ori mai mult decat cartea!

2.Peppermint mocha:Numeste o carte/serie care devine mai populara pe durata verii sau in zile festive.
"Fetita care a strigat:Monstrul"de Goosebumbs,devine foarte apreciata in perioada Halloween-ului,precum si celelalte carti din aceeasi serie ale celebrului autor.

3.Ciocolata calda:Care e cartea ta preferata din copilarie?
Imi plac mai multe carti, dar cea care imi place sa o recitesc iar,iar si iar este "Heidi" de Johanna Spyri.

4.2 shoturi de expresso:O carte care te-a tinut in priza pana la final.
"Orase de hartie" de John Green,cu siguranta.

5.Starbucks:Numeste o carte pe care o vezi pretutindeni.
Nu prea le am eu cu politica, dar peste tot vad cartea "Pas cu Pas" de Klauss Iohannis.

6.That hipster coffee shop(aici am schimbat putin nationalitatea autorului):Ofera-i unui autor roman recunostiinta.Care este acesta?
Irina Binder.

7.Oops!Din greseala am luat cafea decofeinizata:Numeste o carte de la care asteptai mai mult.
"O alta familie"-Mary Jo. Putney

8.Amestecul perfect.Numeste o carte care a fost atat amara, cat si dulce, care intr-un final sa fie satisfacatoare.
"Divergent"-Veronica Roth


Cam atat cu aceasta "provocare".Nominalizeaza si tu mai departe pe cineva(ceea ce eu nu voi face) si distreaza-te cu cafelutele.
Va imbratisez!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu