vineri, 23 octombrie 2015

Ultimate Book Tag

Mersi, Simina!
De la ea mi-a venit aceasta idee.Mai exact, lucrul care m-a motivat a fost faptul ca ea  a scris:"Tagul merge mai departe la...Si la toti cei care doresc sa il faca", pentru ca sincera, nu cred ca de bunavoie, as incepe sa fac tag-ul.
Asa ca....Sa incepem!

1. Ți se face rău dacă citești in mașină ?
Nu.Mereu cand o fac, mama imi spune"Carla, nu mai citi pe masina, ca ti se face rau!".Dar mie nu mi s-a facut niciodata.(din fericire).


2)Stilul carui autor ti se pare unic?
Imi place foarte mult stilul Irinei Binder, are asa, un fel de a povesti, de a relata, ca si cum tu esti acolo si totul se petrece sub ochii tai...Eh, asta e alta poveste!:)Asa sunt scriitorii buni!

3)Harry Potter sau Twilight?Da-ne trei motive.
Nici una, nici alta.Nici una nu m-a captivat in mod deosebit...Asa ca...No offence!

4)Cari dupa tine o geanta cu carti?Daca da, ce ai in ea inafara de carti?
  Doar cateodata, stiti voi, cand trebuie sa merg undeva si sa stau mai mult timp...Ce am in ea inafara de carti?Chipsuri sau suc:))

5)Mirosi carti?
Normal ca da.Imi plac atat mirosul de carte noua, cat si de carte veche.Uhhh, ce frumos ar fi sa se inventeze un parfum cu miros de carte!

6)Ce carte ai iubit, cand ai citit-o, dar ai descoperit mai tarziu ca nu e asa grozava?
"Fata care a strigat monstrul", de Goosebumps.

7)Carti cu, sau fara ilustratii?
Imi plac ambele feluri, intr-un fel, mi-e indiferent.

8)Ai vreo poveste din copilaria ta care include carti?
Am foarte multe, de la carti de colorat, pana la revista "Draga mea".

9)Cea mai subtire carte a ta?
Pfff..Nu stiu exact, cvredeti-ma...

10)Scrii la fel de bine precum citesti?Te vezi in viitor publicand o carte?
Da, cred ca scriu destul de bine, dar nu cred ca as fi vreodata in stare sa public carti.Cel mai probabil, voi scrie una, dar o voi pastra pentru mine.

11)Cand ai devenit pasionata de citit?
La varsta de trei ani, atunci am invatat si sa citesc...

12)Cartea clasica preferata?
Nu pot alege.Am atat de multe carti clasice care imi plac...Probabil daca m-ati fi intrebat:"Care e cartea ta preferata?(fara clasica)"as fi spus "Divergent" de Veronica Roth.

13)Care e materia la care te pricepi cel mai bine la scoala?
Engleza, franceza si romana(cam astea sunt si preferatele mele).

14)Ai primit o carte pe care ai citit-o deja si o urasti-Ce faci?
Nu as folosi neaparat verbul "a uri", ci mai degraba "nu mi-a placut", ce as putea oare sa fac?Sa regret ca am citit-o, ce altceva?

15)Carti asemanatoare cu Harry Potter sau Jocurile Foamei?
Am citit Jocurile Foamei si e un bestseller de milioane(chiar vi-l recomand).Pai, sa vedem.The Maze Runner, de exemplu...

16)Obiceiuri proaste in timp ce scrii pe blog?
Pai, nu prea am, dar daca veti gasi vreunul, sa imi spuneti.:))

17)Cuvantul tau preferat?
Oh, Dumnezeule!Am o mie de cuvinte preferate, e imposibil sa aleg!

18)Vampiri sau zane?
Vampiri.Nu stiu daca am mai spus dar mereu m-au fascinat personajele negative, mai mult decat cele pozitive.

19)Persoane care isi pot schimba forma sau ingeri?De ce ?
Ingeri, pentru ca au legatura cu Dumnezeu, Divinitatea, tot ce este bun.

 20)Spirite sau varcolaci?
Spirite.E SUPER sa fii pe jumatate om, pe jumatate lup, dar voi alege totusi spirite.

21)Zombie sau vampiri?
Vampiri, again.

22)Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisa?
Nu exista dragoste interzisa.Punct.

23)Carti strict roamntice, sau carti cu dragoste si actiune combinate?
Dragoste si actiune..Umm, nu stiu..Ceva gen "Divergent"...

Cam asta a fost pentru azi, mai departe o nominalizez mai departe pe Daria, de la Cartile Noptii, si pe Ana, de la Arta Fotografiei.
                                                                  Bye Bye!:>




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu