luni, 21 decembrie 2015

Let It Snow Book Tag

                                                         Salutare oameni buni,

Am revenit din nou, dupa atata timp, de ieri mai exact:)Nu ninge, nu e zapada, iar de Craciun si Revelion meteorologii au anuntat 15 grade Celsius.Cu toate acestea, pentru a ne acomoda mai bine cu schimbarea vremii, sosirea brusca a iernii si dat fiind ca peste patru zile e Craciunul...V-am adus un tag.
Cat despre mine, ma simt mult mai OK, de cand a venit vacanta de iarna, deoarece am mai mult timp pentru mine si pentru prieteni decat in timpul scolii.De curand a avut loc si avanpremiera filmului Star Wars Trezirea Fortei la care de-abia astept sa merg, si pe urma sa fac recenzie despre el:).
Sper sa citesc nitel mai mult pentru ca in ultima vreme chiar am fost lenesa.Nu am citit mai nimic.Nici macar pe blog n-am mai scris.Adevarul e ca a trebuit sa invat pentru teza la matematica si la romana.La romana m-am descurcat, am luat 9, no problem, dar la mate...Dumnezeu stie ce va fi pentru ca matematica nu e punctul meu forte.Sper sa iau cat de cat o nota acceptabila.
Wish me good luck!:*

A venit iarnaaaa! Si Craciunul, si zapada,(retoric, pentru ca nu este zapada) si Mos Nicolaeeeee!:)
Revin cu un nou Tag, care m-a introdus foaaaarte bine in spiritul sarbatorilor de iarna, Let It Snow Book Tag, si sper ca si voi sa il faceti si sa va placa cel putin asa cum mi-a placut si mie.

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă ?
John Green a scris o carte foarte frumoasa "Fulgi de Iubire".Nu am avut inca timp sa o citesc, dar cu prima ocazie, o voi citi.Am auzit multe lucruri frumoase despre carte, recenziile despre ea au fost foarte bune, iar cartea a fost cotata cu trei stelute pe Goodreads.

 2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocată în casă din cauza nămetilor. Ce personaj ai prefera să-ti tină companie ?
Mi-ar placea sa imi tina companie"Gaita Zeflemitoare", adica Katniss din "Jocurile Foamei"de Suzanne Collins.

3.Participi la o bataie cu bulgari.Pe care personaj cu inima inghetata l-ai lovi primul?
Mi-a fost destul de greu sa aleg un raspuns pentru aceasta intrebare dar...Cred ca pe tatal lui Tobias Eaton, Marcus Eaton din "Divergent".

 4. Cu ce familie fictională ti-ai petrece sărbătorile?
Cu siguranta cu Familia Adams:))
   

                            5. Cu cine ai vrea să te săruti sub vâsc ?
La aceasta intrebare nici nu am avut nevoie de timp de gandire.Tate, din American Horror Story.Il iubesc pe baiatul ala.


6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reusit până la urmă să ajungă pe lista celor buni ?
Uhmm...Asta e o intrebare dificila, cel putin pentru mine dat fiind ca nu prea cunosc multe astfel de personaje, dar ca ca sa dau un raspuns...Evelin, din Divergent.

7. Eşti singură acasă când 2 hoti se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scap de ei ?
In sfarsit ceva mai usor.Tate, din American Horror Story(din nou), pentru ca stiu ca as putea conta MEREU pe ajutorul lui.Cand ma uitam la serial, deveneam din ce in ce mai obsedata de el.E frumos, curajos si special, totul la pachet cu faptul ca nu e ca toti ceilalti...Tate e...Nu stiu cum....Protector!


8. Canalul Hallmark găzduieste un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă ?
Din nou m-ati bagat in dificultate:))The Hunger Games, cred.Nu mi-a prea placut coperta, dar cartea trebuie neaparat citita pentru ca este suuuuper.


9. Împărtăseste spiritul sărbătorilor de iarnă si alege câteva persoane care să facă acest Tag! 
Dau mai departe Tag-ul Anei, de la blogul "Despre lucruri minunate", dar de asemenea si tuturor care doresc sa-l faca!


Deocamdata cam atat cu Tag-ul, va doresc o iarna frumoasa, plina de bucurii si succese.Sper ca Mosul sa va aduca ce va doriti si sa fiti cuminti, da?
Ne revedem in alta zi:*
                                                  Kiss, Kiss,
                                                    -Carla-


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu