vineri, 25 decembrie 2015

Merry Christmas

                                                           Craciun fericit, dragii mei,

V-ati impodobit bradul?Eu una da.si sper ca daca inca nu l-ati facut sa va intrerupeti de la cititul acestei postari si sa il impodobiti, deoarece eu va voi astepta....Okay...L-ati terminat de impodobit?Nu?Inca nu?Bine, atunci vom astepta in continuare...Gata?Bine.In sfarsit putem continua.

Deci aceasta va fi noua mea postare, editia de Craciun.Ma bucur sa va revad, din nou, si sper sa aveti un Craciun suuuper.Ati fost cuminti?A venit Mos Craciun la voi?La mine da, si am fost foarte incantata!

Craciunul!Ah, Craciunul, sarbatoarea Nasterii Domnului si ziua lui Isaac Newton...Da, e si ziua lui Isaac, probabil foarte multa lume nu stie, dar de aceea suntem aici, ca sa ii invatam.
Craciunul ne aduce pe toti mai aproape...si..fiti sinceri va rog!Ce se compara cu aroma cozonacilor calzi...din cuptor?Sau cu gustul de nepatruns al sarmalelor facute de bunica?Va spun eu ce se compara.NIMIC, absolut nimic.

Ei bine, nu am de ce sa bat campii la nesfarsit cu asta, dar va doresc tuturor, da, tuturor cititorilor mei, un Craciun vesel. si cat mai multe bucate pe masa.Va iubesc foarte foarte foarte mult, si va doresc din toata inima un Craciun cat mai fericit si mai luminos.

V-am pupaaat:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu