joi, 19 noiembrie 2015

Misterele Londrei-Volumul 1-Gentilomii Noptii

                                                                 V-am regasit din nou!

Azi revin cu o noua postare despre cartea pe care *nu am reusit sa o termin inca*...Stiu, sunt al naibii de lenesa, mi s-a mai zis!Dar ce sa fac?! Am un program foarte incarcat si uneori ajung acasa la ora 19:00 franta de oboseala...Si nu mai am chef de nimic, ma si bag in pat!:))
Ei bine, in postarea de astazi va voi vorbi despre aceasta carte(Misterele Londrei de Paul Feval) sper sa reusesc sa o termin in curand:))
Vai, de cand nu am citit o carte istorica?Cred ca de secole intregi, pentru ca nu sunt o mare fana, am luat aceasta carte la recomandarile unei colege si nu mi-a parut rau.Prietena mea cea mai buna a aflat ca citesc o carte istorica si a ramas cu gura cascata..."Carla, nu esti in toate mintile!TU!Tu citesti o carte istorica...Apocalipsa e aproape"...Mdeah!...Asta a fost reactia ei:))

In aceasta carte este vorba in mare parte..despre razboi!Si cum eu sunt fana inraita a luptelor si romanelor politiste a fost intocmai pe gustul meu..Mmm...combinatia perfecta!:)
Frumoasa poveste incepe asa:

"Intr-o seara de noiembrie-era duminica-bravul capitan Paddy O' Chrane se afla instalat la o masa in fata unui urias pahar cu grog, in salonul tavernei <<The Krown's Arms>>.Intrucat in Londra exista cincizeci de "bombe" cu aceeasi denumire <<Armele Coroanei>>, credem ca ca nu-i inutil sa precizam ca localul pomenit are cele patru ferestre ornate cu perdele rosii si intrarea principala(precedata de o scara cu cinci trepte) in Water Street, cartierul turnului.In ce-l priveste pe capitanul Paddy, personajul nostru era un irlandez desirat, inalt de un metru optzeci si trei, invesmantat intr-un frac albastru cu nasturi negri, pantaloni bufanti , ciorapi lungi si incaltat cu niste pantofi largi care nu mai simtisera demult peria de lustruit.
La capatul celalalt al salonului(the parlour) se asezase la o masa un barbat de vreo patruzeci de ani, arborand un aer de om cumsecade si linistit.Purta un costum decent, lipsit de eleganta, dar care nu te ducea cu gandul la saracie.Ochii lui imobili si iesiri din orbite aveau privirea fixa a oamenilor care si-au pierdut vederea.Obisnuia sa treaca din cand in cand pe la taverna, unde era cunoscut sub numele de Tyrrel Orbul."...

Pentru a afla continuarea romanului trebuie sa cititi neaparat cartea, si va promit ca nu va va parea rau deloc:):)
Are patru volume:
Gentilomii Noptii;
Fiica Spanzuratului;
Marea Familie;
Contele de Rio-Santo.

Abia astept sa citesc celelalte volume cu toate ca acum o saptamana mi s-a intamplat ceva foarte amuzant:Faceam curatenie in camera si am dat peste doua volume din "Marea Familie":)...Cred ca din greseala am pus-o pe mama sa o cumpere de doua ori!:)

Pai cam atat pentru azi:))Ne revedem in alta zi cu une nouvelle postare!
                                                                     Carla:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu