duminică, 29 noiembrie 2015

Jocurile Foamei-Partea a Doua-Revolta

Azi revin cu un nou articol pe blog despre un film care niciodata nu mi s-a parut ca e cine stie ce de capul lui...Ideea este ca ieri am fost sunata de colegii mei si invitata la "Jocurile Foamei".Ma plictiseam acasa asa ca am zis ca nu am nimic de pierdut daca accept invitatia si ma duc la film.
Nu pot sa zic decat ca MI-A PLACUT LA NEBUNIE, si abia astept sa vad si celelalte parti...

Personajul principal era Katniss Everdeen, care facea parte din Districtul 12.Fostul ei iubit, Peeta, era un mutant si datorita acestui fapt nu isi putea controla deloc impulsurile.Ceea ce am observat deunazi la acest filme ca se aseamana foarte mult cu trilogia "Divergent".Amandoua au:
1)Aceasi tema:Apararea orasului de dusmani si tehnici de supravietuire;
2)Personajul principal este feminin;
3)Personajul principal este de mai multe ori impuscat dar nu moare;
4)Amandoua sunt "accidental" trilogii;
5)Amandoua au aproape acelasi slogan, in cazul "Divergent":Curajul unei fete ca ea va schimba tot, si in cazul "Jocurile Foamei":Curajul ei va schimba lumea.
6)Amandoua au cate un personaj acoperit de tatuaje:Divergent-Tori si Jocurile Foamei-Tigra;
7)Personajele principale au amandoua porecle:Tris, Divergent-Batoasa si Jocurile Foamei, Katniss-Gaita Zeflemitoare;

Rebelii au pus bazele rezistentei intr-un district
subteran, pana acum nestiut. Rezistenta mocnita de ani
de zile in sfarsit prinde flacari si devine revolta in toata
regula. De acum, Katniss este in fruntea Districtului 13,
alaturi de cei mai curajosi cetateni din Panem! Fii alaturi
de ea si aprinde flacara revoltei si in orasul tau!

In film se afla diferite tehnici de distrugere, Katniss si ceilalti cu care se afla sunt adesea impiedicati de Aparatorii Pacii.(don't know de ce au acest nume deoarece nu au nici o legatura cu pacea...)fiin opriti de diferite obstacole:smoala cu tepi, lumini cu tepi, pamant care se faramiteaza, etc.
Finick, prietenul lui Katniss este atacat de mutantii subterani si din nefericire nu mai are cale de scapare si...moare lasand in sufletul Gaitei Zeflemitoare o adanca durere.
Scopul lui Katniss este acela de al ucide pe presedintele Snow care subordoneaza intreg orasul.Efectele speciale sunt foarte bine realizate si filmul are un sunet surround profesionist facut:))
La urma urmei Katniss isi atinge telul astfel reusind sa incheie dusmania si razboiul si astfel avand curajul de a-si trai iubirea alaturi de Peeta.
Este un film nominalizat cu un premiu Oscar, de exceptie si recomand oricui *bine, nu chiar oricui deoarece filmul nu are audienta generala, ci este cu acordul parintilor pentru copiii sub 12 ani, poate datorita violentei* sa il vizioneze:))

Citatele mele favorite din film:

“-Katniss, am spus, cu voce tare.
E planta de la care îmi vine numele. Şi am auzit vocea tatei, glumind:
-Atâta timp cât te poţi găsi pe tine însăţi, n-o să rabzi niciodată de foame” 


  1. Un Peeta Mellark bun la suflet e mult mai periculos decât unul nemilos. Oamenii buni la suflet au un fel al lor de a mi se strecura în inimă, prinzând rădăcini.







  1. A spus: "Este o supravieţuitoare fata asta". Fata, subliniază el. Replica mă amuţeşte. Oare mama lui a spus într-adevăr asta despre mine? M-a considerat mai bună decât fiul ei? Văd durerea din ochii lui Peeta şi ştiu că nu minte.
Cam atat deocamdata, ne revedem curand,
                         Au revoir!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu