duminică, 11 octombrie 2015

Sa facem cunoștință!

Astăzi, m.am decis ca ar fi bine să îmi fac un blog.Înainte ideea mea a fost să îmi fac un  vlog pe youtube.Dar cu timpul ideea mea s.a schimbat.Am hotărât ca îmi voi face un blog unde să vorbesc cu voi despre ceea ce îmi place cel mai mult.Adică filmele.Îmi plac aproape toate genurile.În principal îmi plac filmele horror, thriller, science-fiction si cele de acțiune.
Articolul de azi va fi doar despre mine,ca să ne cunoastem mai bine.Mă cheamă Carla și sunt încă o elevă.Nu voi specifica neapărat vârsta mea deoarece nu e importanta momentan.
Studiez la un liceu de arte desenul și arta plastică pe carte o iubesc foarte mult.Nu știu exact ce m-a determinat să fac un blog neapărat despre filme,am considerat ca îmi va face plăcere.Nu cred ca ar trebui să ne lungim prea mult(întrucât aceasta este doar prima mea postare) așa ca voi încheia postarea,cu o îmbrățișare mare mare mare de tot pentru toți cei care mă veți urmări și îmi veți vedea postările. Va pup și va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu